עשרת הטעויות הנפוצות ביותר בהובלת דירה

ריכזנו בעבורכן כמה טעויות נפוצות המתרחשות במהלך הובלה. אנו ממשיכים בגישתנו הגורסת שככל שאתם תדעו יותר כך יגדלו סיכוייכם להצליח במעבר הדירה ולחסוך כאב ראש וכסף.

מעוניינים לבצע הובלה עצמית?

ביצוע הובלה עצמית יכול להיות רעיון טוב, כזה החוסך בעיקר כסף רב. למרות זאת צעד זה יכול להתברר כבעייתי במידה ולא מתכננים זאת בקפידה. נסו לחשב למה תזדקקו על מנת לבצע את ההובלה. עליכם לחשב את כוח האדם, האם יש לכם רכב מתאים, האם אתם זקוקים לציוד מיוחד כגון מנוף ועוד. יתכן ותגלו בסופו של התהליך שלא ממש הצלחתם לחסוך ואולי אף הוצאתם יותר כסף ממה שחשבתם תחילה. המפתח להצלחת התהליך טמון במספר הפריטים שעליכם להוביל. אם המדובר בדירה קטנה, כזאת שמספר הפריטים הוא קטן, יתכן והובלה קטנה היא פתרון מוצלח. לעומת זאת, אם מדובר בהובלת דירה גדולה, כזאת המצריכה שכירת משאית, חומרי אריזה ועוד. ברוב המקרים תמצאו עצמכם מותשים ועם הוצאות כספיות לא מתוכננות.

חיפוש מוביל מבלי להתחשב בחודשי העומס

חודשי הקיץ והאביב הם החודשים בהם רוב שוכרי הדירות עוברים דירה. לכן חברות ההובלה נמצאות התקופה זו בעומס הגבוה ביותר של עבודות הובלה המתוכננות כבר חודשים מראש. לכן, על מנת להבטיח שחברת ההובלות אותה אתם מעוניינים להעסיק, תהיה פנויה ביום ההובלה ובשעה מוקדמת (רצוי לסיים עם הובלת הדירה מוקדם ככל שניתן במהלך היום) יש להתחיל ולחפש חברת הובלות מוקדם ככל שנית – לפחות חודש מראש.

חתימה על חוזה הובלות עם המובילים שבחרתם

פעמים רבות רובנו נתקלים בלקוחות ששכרו חברת הובלות רק כדי לגלות שבאורך פלא, המחיר עבור ההובלה עלה מעבר למה שהם סיכמו עם חברת ההובלות. לכן חובה עליכם לקבוע פגישה עם נציג מחברת ההובלות על מנת שתוכלו לקבל אומדן מדויק של העלות הכספית בהובלת הדירה. כמו כן דרשו חוזה כתוב וחתום הכולל את אופי העבודה – מה צריך להוביל, אילו רהיטים וכמות מוערכת של קרטונים. חוזה זה חייב לכלול את הסכום הכספי הסופי שתעלה לכם הובלת הדירה.

ביטוח הובלות כבר בדקתם?

חשבתם מה יקרה אם תהינה פגיעה ברכושכם במהלך ההובלה? הובלה, מקצועית ככל שתהיה, טומנת בחובה סכנות רבות לתכולה, כאלה שלא ניתן לצפות. לכן, חפשו חברות הובלה המחזיקות בביטוח מתאים. דרשו לראות ביטוח זה במו עינכם.

חפצים יקרים במיוחד

רוב חברות ההובלה לא יישאו באחריות לנזק שייגרם במהלך ההובלה לתכשיטים ורכוש יקר ערך דומה. לכן ארזו תכשיטים וציוד יקר, אחסנו אותם בתיק מתאים והובילו בעצמכם.

מחזיקים בחיית מחמד – לא מומלץ שהיא תהיה בדירה בזמן ההובלה

בעלי חיים עלולים להרגיש לחוצים מאוד בזמן שאנשים זרים נכנסים לדירתכם ולוקחים (מעבירים) ציוד. על מנת למנוע פגיעה אפשרית במובילים ועל מנת למנוע חרדה אצל בעל החיים שעלולה להוביל לבריחתו הפתאומית, מומלץ להחזיק את חיית המחמד ביום המעבר, אצל חברים או אפילו בפנסיון לבעלי חיים.

הובלת צמחים

רובנו אינו משקיע מספיק מחשבה בהובלת הצמחייה הביתית ולכן במקרים רבים אנו מגלים שעציצים נשברו, ענפים נתלשו וכיוצא בזה. ישנן שיטות לאריזת צמחים שהן פשוטות למדי וכדאי לבצע אותן מעט לפני הובלת הדירה.

הובלת פריטים שאין בהם צורך

ישנם פריטים רבים שאינם בשימוש וניתן למסור אותם או אפילו למכור אותם. מיון אותם פריטים יבטיח שלא תעבירו לדירתכם החדשה פריטים שאין בהם צורך וכך תחסכו זמן בפריקתם וארגונם כמו גם חסכון כספי של הובלתם.

שכחתם לארגן תיק עם כלי רחצה ובגדים לימים הראשונים

בעת מעבר הדירה, סביר להניח שחפציכם האישיים לא יהיו נגישים בימים הראשונים. לכן עליכם לארגן תיק עם בגדים לימים הראשונים וכמובן מזון ליום הראשון בדירתכם החדשה.

בדקו וספרו את הארגזים

ספרו את כל הארגזים ופרטי הריהוט עוד לפני העמסתם למשאית והובלתם לדירה החדשה. בצעו ספירה חוזרת של התכולה עם פריקתה בדירתכם החדשה. כך תוכלו לוודא שכל הציוד הגיע לדירה בשלום.

 

כתבות שעשויות לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים