אחסון תכולת דירה

אחסון תכולת דירה – דברים שצריך לדעת

אחסון תכולת דירה הנו שירות הבא לתת פתרונות למבקשים לאחסן את תכולת דירתם או חלקה במקרים בהם ישנו מחסור במקום בטוח לאחסון חפצים.

שירות האחסון בא לתת מענה במספר מקרים. הדוגמאות הנפוצות לצורך באחסון תכולת דירה מתרחש במקרים הבאים:

מעבר לדירה קטנה שלא יכולה להכיל את כל החפצים או הרהיטים של העוברים ולכן יש לבצע הובלה של חלק מתכולת הדירה למחסן מתאים.

סיום חוזה שכירות דירה והמתנה למועד כניסה לבית החדש. בזמן זה חברת ההובלות נדרשת להוביל את הפריטים לאחסון זמני טרם הובלתם לדירה החדשה.

ביצוע "רילוקיישן" – עזיבת המדינה לטובת נסיעה עסקית או לימודים והצורך להוביל ולאחסן את תכולת הדירה בזמן השהייה בחו"ל.

כיום קיימים בשוק מגוון ספקי שירותי אחסון המציעים את שירותיהם. אך נשאלת השאלה איך תדעו היכן לאחסן את תכולת דירתכם, מה לבדוק ולאילו פרטים לשים לב.

אחסון ציוד במחסנים או מכולות היא משימה שצריכה להיות מתוכנת היטב ומראש. בחירה לא נכונה עלולה להביא לתוצאות לא רצויות כגון גנבות, פגיעה מתנאי מזג אוויר, מזיקים וחלילה משריפה.

כדי לאחסן בצורה נכונה את תכולת דירתכם עליכם לטפל בשני דברים עיקריים: הראשון, בחירת נכונה של חברת אחסון תכולה. הדבר השני הנו אריזה נכונה של הפריטים המאוחסנים.

כיצד לבחור חברת אחסון תכולה

אבטחה – תכולת דירתנו יקרה לנו הן מההיבט הרגשי והן מהבחינה החומרית. לכן, אנו מעוניינים לאחסן את החפצים שלנו במקום בטוח, בטוח ורחוק מהישג ידם של זרים. לכן בדקו שחברת האחסון מספקת פתרונות אבטחה גבוהים. כמקום צריך להיות נעול ומגודר או לחלופין במבנה סגור. כמו כן יש לוודא שמקום האחסון נמצא תחת שמירה של חברת אבטחה.

הגנה מפגעי מזג האוויר – בדקו שמקום האחסון מספק הגנה מפני תנאי מזג האוויר. יש לוודא שאין חדירת מים למבנה או רטיבות שעלולה להוות מצע להתפתחות מזיקים.

הדברה – איננו רוצים שמזיקים ומכרסמים יפגעו בתכולת דירתנו. לכן וודאו שבמקום האחסון מתבצעים ריסוס והדברה תקופתיים.

מערכות לגילוי אש וכיבוי שריפה –  אם חלילה תפרוץ שריפה מכל סיבה שהיא, תכולת דירתכם עלולה להיפגע, ולכן עליכם לוודא שמקום האחסון פועל תחת רישיונות ושמערכות לגילוי וכיבוי שריפות מותקנות בו.

ביטוח – אם למרות משנה הזהירות שנקטנו, תכולת דירתנו ניזוקה מכל סיבה שהיא, אנו זקוקים לביטוח מתאים שיפצה אותנו על הנזק שעלול להיגרם.

נגישות – נגישות ברוב שעות היממה וימי השבוע – בדקו שהמקום נגיש ברוב שעות היממה וברוב ימות השבוע. דבר זה יבטיח לכם נגישות מלאה לחפצי הדירה אם תזדקקו לפריט או מספר פריטים. כמו כן כאשר תרצו לשכור חברת הובלות להובלת התכולה, לא תהיו תלויים בשעות העבודה של חברת האחסון.

מיקום גאוגרפי – מקום האחסנה חייב להיות קרוב מספיק למקום מגוריכם. גם אם מצאתם חברת אחסון טובה המציעה את שירותיה במקום מרוחק, סביר שתאלצו להיפרד מסכום כסף גדול כאשר תרצו להגיע למקום או כשתהיו מעוניינים לבצע הובלה של תכולתכם לדירה חדשה.

אריזת תכולת דירה במשך האחסנה

שימו לב שההמלצות הבאות נכונות בעיקר במקרים של אחסון לטווח ארוך. יחד עם  זאת, תהיו יצירתיים והשתמשו ברעיונות שרלוונטיים למקרה שלכם.

רשמו את כל הפריטים שאתם מעוניינים לאחסן על מנת שתוכלו לפקח על תכולתכם ולדעת היכן היא נמצאת.

אחסון בגדים – בשקיות ניילון וקרטונים מתאימים. רצוי להיעזר בשקיות וואקום.

פריטים שבירים – יאוחסנו בשקיות בועות בתוך ארגזים שיסומנו כמכילים תכולה שבירה.

סימון – כתבו על כל הקרטונים מה הם מכילים ולאיזה חדר הם שייכים. דבר זה יעזור לכם לפרוק את הציוד בעת הצורך.

ציוד חשמל ואלקטרוניקה – יאוחסן בשקיות קשיחות ובחומרי ריפוד אם יש צורך בכך.

סדר נכון – מוצרים כבדים וחזקים יאוחסנו בתחתית המחסן.

ריהוט בגובה חריג – פנו מקום מתאים מראש.

אנו מאמינים שפתרון אחסון יכול להיות מצוין אך עליכם ללמוד את הפרטים הקטנים על מנת שתוכלו למנוע נזק ופגיעה בחפצים היקרים לכם. קחו את הזמן ובצעו מחקר מעמיק על מנת למצוא את מקום האחסון המתאים ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים